Novo Nordisk A/S

CVR-nr 24256790 CVRP-nr 1007676081 Normal
Niels Steensens vej 1, 2820 Gentofte

Medier

Søg på "Novo Nordisk A/S"

Alle links er til eksterne kilder

Ugen der kommer: Novo Nordisk har taget brodden af kvartalstal med opjustering

Børsen DK - Forside - ddf 25.10.2020 02:15:10
25.10.2020 14:14

Digital sundhed 2020: Vores digitale fremtid: Doktor Hansen eller Doktor Google?

Welfaretech. - Homepage 23.10.2020 03:37:04
Techgiganterne investerer massivt i ny sundhedsteknologi med hvad med doktor Hansen? Hvis vi ikke i tide også udvikler nationale løsninger, mister vi de særlige fordele, vi har i Danmark i form af sun...

Efter Jensens exit: Flere afviser at stille op til kandidatur

BT - Politik- ddf 22.10.2020 05:20:43
Helle Thorning-Schmidt, Sophie Hæstorp Andersen eller Pernille Rosenkrantz-Theil?

Efter Jensens exit: Flere afviser at stille op til kandidatur

Fredericia Dagblad - Nyheder 22.10.2020 04:28:21
Hvem bliver ny spidskandidat til overborgmesterposten i København? Flere velkendte navne er i spil.

Ærlig Løve: - Jeg har lært mest af de dummeste ting, jeg har gjort

Detailfolk - Front Page 21.10.2020 10:32:42
Hvert år uddeler organisationen Lederne prisen Årets Leder.

Briefing Morgen: Her er dit overblik på 2 minutter

Finans - Home page 21.10.2020 09:08:54
Enzym-giganten Novozymes kommer med regnskab i dag og det samme gør Tesla. Men først skal du opdateres på alt det vigtigste fra morgenstunden med Briefing Morgen fra Finans. Den danske cleantechvirkso...

Direktør færdig i Novo Nordisk Fonden: Kunne ikke blive enig med Lars Rebien

Børsen DK - Forside - ddf 21.10.2020 02:46:21
21.10.2020 02:46

Direktør rager uklar med Rebien: Færdig i stenrig fond

Finans - Home page 20.10.2020 08:43:59
Den stenrige fond Novo Nordisk Fonden siger farvel til sin viceadm. direktør Niels Peder Nielsen. Det sker, fordi hans rolle ifølge formand Lars Rebien Sørensen ikke længere er aktuel, og samtidig har...

Tyskland blokerer grøn certifikat-fidus. Nu kommer Danmark under pres for at følge efter

Politiken.dk - Forside - ddf 19.10.2020 03:34:04
Organisationer og forskere opfordrer til, at Danmark holder op med at oversvømme markedet med billige, grønne certifikater, som gør mere skade end gavn for klimaet.

Henrik Poulsen skal rådgive A.P. Møller Holding

Finans - Home page 19.10.2020 11:30:31
Henrik Poulsen, der er tidligere adm. direktør i Ørsted, har fundet ny arbejdsplads. I fremtiden skal han som senior advicer bistå A.P. Møller Holding med nye investeringer i virksomheder, der fokuser...