Matas

CVR-nr 27528430 CVRP-nr 1000796060 Normal
Kordilgade 20, 4400 Kalundborg

Medier

Søg på "Matas"

Alle links er til eksterne kilder

Lokalt købmand solgte omdiskuteret håndsprit »Jeg har trukket produktet tilbage«

Skive Folkeblad - Nyheder - ddf 03.04.2020 03:13:10
Miljøstyrelsens Kemikalieinspektion har påbudt virksomheden Nowocoat at tilbagekalde deres hånddesinfektionsprodukt, »Hånd Desinfiktion - Refill«, da det ikke kan dokumenteres at virke efter hensigte...

Miljøstyrelsen tilbagekalder håndrens, som Københavns Kommune købte i tusindlitervis

Jyllands-Posten - Forside - ddf 03.04.2020 03:01:18
Et hånddesinfiktionsmiddel, som bl.a. Københavns Kommune købte tusindvis af liter af, er nu blevet kaldt tilbage af Miljøstyrelsen pga. manglende dokumentation for effekten.

Koldt, kort og ukompliceret: Business-paragrafferne blev klaret på få minutter

Horsens Folkeblad - ddf 03.04.2020 02:35:25
Det var en generalforsamling af helt usædvanligt format, der torsdag aften blev holdt i Business Horsens. På en vindblæst plads ved Bygholm mødtes formand, dirigent og direktør.

Præst om kirkelukninger i påsken: Der er noget, der er værre end døden - det er er når, vi ikke leve...

Lemvig Folkeblad - ddf 02.04.2020 10:42:25
Kirkeministeren arbejder på en begrænset genåbning af folkekirken i påsken, men meldingen splitter præster og menighedsråd.

Frisøren er lukket - hvad gør du?

MSN dk - Livsstil 02.04.2020 04:43:13
© Shutterstock, Panthermedia Frisøren er lukket . hvad gør du n u?

Adidas lægger sig fladt ned og betaler alligevel husleje efter shitstorm

Finans - Home page 02.04.2020 02:00:43
Efter at være blevet udsat for voldsom kritik med adskillige tyske toppolitikere i front skifter sportstøjgiganten Adidas med danske Kasper Rørsted i spidsen nu mening i forhold til ikke at ville beta...

Overblik: Så længe gælder forbuddene

Sermitsiaq - Home 31.03.2020 12:05:54
Epidemikommissionen og Selvstyret har i de seneste uger iværksat en lang række begrænsninger og forbud for at imødegå en ukontrollerbar smittespredning af coronavirus. Få et overblik over de forskelli...

Presset: Disse corona-beskeder må du ikke tro på

newsbreak.dk - Frontpage 28.03.2020 04:58:50
Kriminelle forsøger at presse citronen i krisetid, og det vælter ind med svindel-advarsler fra Mit Digitale Selvforsvar. Du kan se dem her.

Parterne i detailhandlens huslejekrig må selv finde løsninger

Finans - Home page 28.03.2020 01:32:38
Jysk, Lagkagehuset, Bestseller, Matas og alle andre detailkæder samt deres udlejere må straks indlede forhandlinger om huslejen for de kommende måneder. Ingen af parterne kan stå stejlt over for hinan...

Anders Holchs lavpriskæde stopper betaling til butiksudlejere