JYSK

CVR-nr 13590400 CVRP-nr 1003419931 Normal
Loftbrovej 17, 9400 Nørresundby

Medier

Søg på "JYSK"

Alle links er til eksterne kilder

Dronningens sidste dag i grænseland: Håndboldstjerner signerede unikke trøjer til majestætens børneb...

DR - Nyheder - Alle Nyheder - RSS 06.09.2019 09:20:44
Under dronningens besøg hos Jysk modtog hun håndboldtrøjer speciallavet til hendes børnebørn.

Kvinde fik en overraskelse i sin bil: Måske har jeg set en jysk puma

TV Syd - Nyheder 06.09.2019 09:13:22
- Jeg lover, at jeg ikke er blevet sådan én, der ser ufo’er og Elvis rundt omkring, men altså...

Generalkonsul: Dronningebesøg betyder umådeligt meget

Jyllands-Posten - Forside - ddf 06.09.2019 04:34:50
Dansksindede syd for grænsen ser dronningebesøg som udtryk for anerkendelse, siger generalkonsul Kim Andersen.

Ny hanulv i Midtjylland er identificeret

Ekstra Bladet DK - Forside - ddf 06.09.2019 03:52:49
Forskere har identificeret en ulv, der efterlod spor tidligere på året - den har tilbagelagt 600 kilometer

Jysk på tysk fik kongeligt besøg

DailyNews.dk - Seneste 100 nyheder 06.09.2019 03:17:04
HANDEWITT: Dronningen besøgte torsdag det administrative hovedkontor for Jysks central- og sydeuropæiske aktiviteter i Handewitt lige vest for Flensborg. I foyeren fik Dronningen fremvist en udstillin...

Fra madrasser til frisere: Følg med i dronningens sidste dag i Sydslesvig

TV Syd - Nyheder 06.09.2019 08:30:06
Kl. 10.20 Risum Danske Skole:

Sæt brugerrettighederne i system – og mød GDPR, revision og den kritiske CFO med god samvittighed

Food Supply DK - Nyheder om fødevarebranchen 06.09.2019 07:02:39
Hvad end din virksomhed beskæftiger sig med, så kan en Microsoft Dynamics 365-løsning sætte gang i processer. Men alsidigheden er et sværd. Ulempen er en kompleksitet, det gør at det kan være svært at...

Millionprojekt redder jysk by fra butiksdød

Detailfolk - Front Page 05.09.2019 08:17:57
text/html; charset=iso-8859-1

Dyster annonceudvikling sender Jysk Fynske på jagt efter udviklings- og sparetiltag

Finans - Home page 05.09.2019 06:15:14
Nedgang på annoncemarkedet får Jysk Fynske Medier til at tage strategien de næste tre år op til revision og diskutere modtræk. Direktør afviser akut behov for besparelser.

Mystisk politiaktion i jysk forstad

BT - Frontpage - ddf 05.09.2019 01:12:14
102536