Bureau Veritas

CVR-nr 25601289 CVRP-nr 1021735147 Normal
Oldenborggade 25, 7000 Fredericia

Medier

Søg på "Bureau Veritas"

Alle links er til eksterne kilder

EY I Esbjerg flytter ind i kontorfællesskab

Byens Ejendom - Front Page 25.02.2020 02:59:53
Efter knap 30 år i et lejemål på hjørnet af Havnegade og Torvegade i Esbjerg, rykker EY sine sine 35 ansatte i byen ind i kontorfællesskab ejet af pensionsselskab

Gratis seminar: Bæredygtighed og byggevarer

Energy Supply DK - Energinyheder 20.02.2020 10:49:09
I byggebranchen er der et øget forretningsmæssigt (kunder, bygherrer og leverandører) og politisk fokus på, at virksomheder skal levere valide bæredygtighedsdata på produkter, de leverer til sine kund...

Gratis seminar: Bæredygtighed og byggevarer

Mester Tidende - Alle nyheder 20.02.2020 02:57:56
Derfor inviterer vi til et gratis seminar den 6. marts for dig, der er leverandør af byggematerialer, træ, cement, mørtel, maling, klæbemidler, gulve, gulvbelægninger, isoleringsmaterialer, skruer, be...

Gratis seminar: Bæredygtighed og byggevarer

Energy Supply DK - Energinyheder 13.02.2020 12:08:30
I byggebranchen er der et øget forretningsmæssigt (kunder, bygherrer og leverandører) og politisk fokus på, at virksomheder skal levere valide bæredygtighedsdata på produkter, de leverer til sine kund...

Gratis seminar: Bæredygtighed og byggevarer

Mester Tidende - Alle nyheder 13.02.2020 04:50:35
Derfor inviterer vi til et gratis seminar den 6. marts for dig, der er leverandør af byggematerialer, træ, cement, mørtel, maling, klæbemidler, gulve, gulvbelægninger, isoleringsmaterialer, skruer, be...

Risk Management

Food Supply DK - Nyheder om fødevarebranchen 12.02.2020 06:00:41
Risikostyring er nu en forankret del af de nye 2015 standarder.

Søger du et fagligt netværk om energiledelse?

Energy Supply DK - Energinyheder 12.02.2020 05:49:37
Nyt netværk tilbyder inspirations- og erfaringsudveksling inden for energi og energitiltag.

Søger du et fagligt netværk om energiledelse?

Food Supply DK - Nyheder om fødevarebranchen 12.02.2020 04:23:46
Nyt netværk tilbyder inspirations- og erfaringsudveksling inden for energi og energitiltag.

Søger du et fagligt netværk om energiledelse?

Mester Tidende - Alle nyheder 12.02.2020 04:18:15
Bureau Veritas etablerer et nyt Energinetværk for alle virksomheder, der søger et forum til at udveksle praktiske erfaringer med ligesindede. Som netværksmedlem får du: Vi bestræber os efter at afhold...

Gratis seminar: Bæredygtighed og byggevarer